ANNEM İLE ‘DENEY’İMLİYORUM

Çocuklara bilimsel süreç becerileri olan gözlem yapma, tahmin etme, ölçme-hesaplama, karşılaştırma, sınıflandırma, veri toplama ve iletişim kurma becerilerini yaparak yaşarak kazandırmayı amaçlar. Fikirleri bilimsel kanıtlarla savunmayı amaçlar. Deney yapımı esnasında yapan, yaşayan çocuklar, başarısızlıkta pes etmeyip farklı çözümler ve yaklaşımlar üretmeyi öğrenir. Deney ile bilginin ispatlanabilirliğine bizzat şahit olur.Anneyi sürece dahil ederek okul-aile iş birliğini kuvvetlendirmeyi amaçlar. Öğrenme deneyimlerinin evdeki yaşantılarla desteklenmesi amaçlanmıştır. 


02-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-202502-01-2025



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi